MSN via webben

Muraja

Trådstartare
Har ni några tips på vart man kan komma in på MSN via webben?
jobbet har blockat meebo.com och ebuddy.se

finns det några andra sidor??
Tacksam för svar :bump:

Sv: MSN via webben

Var försiktig! Har jobbet blockat sidorna betyder det att de inte skulle gilla om de upptäckte att du tittade på dem. Kom ihåg att de flesta företag trackar precis allt deras anställda gör på sina datorer (inte nödvändigtvis så att de går igenom loggarna varje dag eller att det sitter en kille och tittar i realtime, men allt sparas ju) - på mitt jobb skulle det i alla fall kunna räknas som grovt missbrukande av arbetstid och därmed en skriftlig varning om inte värre.

Liknande trådar

IT & mobiler Vi behöver köpa in headset till jobbet för person som sitter och svarar i telefon och vart vänder man sig inte om inte hit när man inte... 2
Svar
22
· Visningar
722
Senast: sthu
·
Juridik & Ekonomi I dagsläget betalar jag 95 kronor i månaden för mitt mobilabonnemang. Jag har för mig att det ingår 2 GB mobilsurf, men jag använder... 3 4 5
Svar
90
· Visningar
4 411
Senast: Kajsalisa
·
Fritid Min man och jag tänkte köra över till Champagne i vår campervan i september, men eftersom vi inte räknar med att vilja tillbringa mer än...
Svar
13
· Visningar
477
Senast: Mineur
·
Hemmet Efter att ha haft min älskade etta på Södermalm i över 23 år har jag nu bestämt mig för att sälja den då jag inte bott i den på snart...
Svar
17
· Visningar
907
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka