S

Spirax

Hur och var kan man söka efter personer på Msn om man inte har någon mailadress? Och hur byter jag lösenord?

Tacksam för svar:)
 
Sv: Msn

Går inte msn har alla identiteter kopplade till mail adresser


logga in på http://se.msn.com/

Ändra ditt lösenord
Byt lösenord ofta för att skydda din personliga information.

Så här ändrar du lösenord:
Gå till kontosammanfattningssidan.
Klicka på Ändra bredvid Lösenord under Information för återställning av lösenord.
Kontrollera att e-postadressen i fältet Windows Live ID är korrekt och skriv sedan ditt gamla lösenord i rutan Gammalt lösenord.
Skriv in och bekräfta ett nytt lösenord.
Om du vill att ditt lösenord ska upphöra att gälla efter varje 72-dagarsperiod markerar du kryssrutan Mitt lösenord ska upphöra att gälla efter varje 72-dagarsperiod och klickar sedan på Spara.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Har fått ett mail om att facebook mottagit en begäran om att återställa mitt lösenord, och en kod i mailet. Jag har ju som ni kanske kan...
Svar
12
· Visningar
532
Senast: tgd
·
Hemmet Hej! Är det någon händig själ där ute som svara på lite frågor angående slipning av bord. Det här bordet (se bild) skulle jag vilja...
Svar
2
· Visningar
296
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Jag insåg nu att jag har som svarta små små små prickar alltså jätte små på ett födelsemärke, dock busar jag mig jätte ofta o de sitter...
Svar
6
· Visningar
628
Samhälle Hej! Då försäkringsbolaget har så lång kötid i telefon så chansar jag med att kasta ut frågan här. Jag har haft en barnförsäkring hela...
Svar
1
· Visningar
243

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kemisk kastration?
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp