Mela99

Trådstartare
Hm, jag har börjat bli addad av tjejer som skriver på engelska på msn som alla har haft bild på sig i string och linne som de dragit upp så magen syns ungefär. Nån har suttit på en stol och skrevat :p

Fick en sådan förfrågan idag där meddelandet löd "HELLO - This is Jessie". Accepterar dock inga sådana längre, eller knappt nåt alls som jag inte vet vad det är.

Men vad kan detta vara? Har för mig att namnet Jessie har förekommit förut med.

På de jag har accepterat har personen skrivit genast. Kommer inte ihåg vad för va längesen nu och jag vet att jag blockat i princip efter första meningen/arna. Velat ha bild på mig eller se i cam och så.

Verkar suspekt :p

Sv: Msn

Varför godkänner du dem? låt bli att acceptera dem när de vill lägga till sig, känner du inte igen msn adressen eller vet vem personen är så strunta i dem.

Jag accepterar inte personer som jag inte känner längre av den simpla anledningen att jag vill prata med mina vänner på msn inte få nån äcklig kille efter mig som vill att man ska visa upp sig. herregud, hur desperat tror folk att man är?:p

ditt verkar ganska suspekt ja;)

Nej, men jag gör ju inte det längre. Men jag känner igen typen på mail-adresserna eller meddelanden dom skickar som man kan se i förfrågan eller vad man ska säga - innan man accepterat dem. Skrev även det samt att jag nästan aldrig accepterar någon annan heller om jag inte vet vem det är.

Kan det vara ett virus? Behöver ju inte vara din dator som är smittad av det, utan någon annan som du har i din kontaktlista?

Fortsätt bara att blocka de som du redan gör, det är ju lite obehagligt :crazy:

men usch:eek:vilka pervon:cool:;)äre väldigt många som har addat dej?det verkar ju "liiiite" smått suspekt, ja

det händer mig också hela tiden!

jag vet inte varifrån de får min msn, men det måste väl vara facebook eller så.

Hm, håller inte räkning, men vad kan det vara.. Är nog inte mer än runt tio (men det är ju tillräckligt :grin: ), och över en period på några månader. Men vissa har kommit tätt, typ tre st på två dagar el så.

Ja, jag vet inte heller, men facebook kan det ju helt klart vara..

Undrar lixom vad syftet är? Fast vill inte försöka luska ut det själv :p

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bästa länet för häst?
  • Födda 2022
  • Födda-24
Tillbaka