Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har en C3 Muffin & Cupcake Maker och tycker den är suverän! Man kan grädda 6 stycken muffins samtidigt och de blir stora och fluffiga (luftiga?). Minuset är väl att man inte bör använda den vid storbak för då får man hålla på länge. Annars är jag otroligt nöjd och den var inte dyr heller.
Kanske får bli nästa års julklapps rekomendationer då. Tror inte jag kan ge mig själv nog anledning att köpa något jag egentligen inte har plats för i köket
IT & mobiler
Jag har en bläckstråleskrivare med en hel del år på nacken. Den har i ganska många år enbart agerat scanner, pga nåt krångel efter byte...
IT & mobiler
Vi behöver köpa in headset till jobbet för person som sitter och svarar i telefon och vart vänder man sig inte om inte hit när man inte...
Hästnyheter Nu på sommaren är hästens parasiter som mest aktiva. Masklarverna vaknar upp på våren och vill med hjälp av hästarna föröka sig på betet...
Hundavel & Ras Jag ser egentligen inga större problem med att folk köper korsningar av små sällskapsraser, typ bichonraserna, förutom just att det inte...
Hästmänniskan Det är ett treårigt fjordsto av större modell. Rätt tuff och självsäker. Jag sålde henne främst för att jag inte kände att jag hade tid...