Muggar med fat?

WaterLily

Trådstartare
Min mamma önskar sig stora temuggar med fat i julklapp, och jag vet inte riktigt var jag ska hitta det? Köpte nämligen just det i julklapp till henne för några år sedan (på Åhlens) och nu hittar jag ingenting fint på Åhlens. Någon som har några bra tips? :)

Gärna i grönt, och helst då ljusare grönt. :)

Senast ändrad:
Sv: Muggar med fat?

Säger också indiska, köpte en jättefin mugg med fat där för ett par veckor sedan , mörkbrun utsida och blågrön insida med en krackelerad effekt. Superfina! Fanns en hel del till att välja på.

Min mugg med fat syns i nedre delen av bilden:

45a26d48115e11e294d322000a1f8c09_7.jpg

877f355c115e11e28e8322000a1d012b_7.jpg

Vet inte hur stor du söker men denna rymmer 5 dl tror jag, eller ett paket nudlar och lite mer än 4 dl vatten :p

Liknande trådar

Fritid Min mamma fyller år så vi ska till Gotland i början på mars. Vad gör man där den tiden? Tips på bra boende? 2 äldre jag och min syster...
Svar
6
· Visningar
433
Senast: Seaside
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
371
Senast: MiaMia
·
Kropp & Själ Hjälp, Jag har en kompis i USA som jag arbetat ihop med för ett antal år sedan, nu vill jag hitta på någon bra julklapp till henne. Hon...
Svar
18
· Visningar
867
Senast: Flixon
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 416

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka