Murarna rycker närmare o närmare

Det blir så komplicerat att bygga mur för att stänga in rasisterna. Bättre att vi satsar på folkbildning och upplysning.
Precis som i Sverige så tävlar regeringspartierna i Tyskland om att göra det svårt för flyktingarna att ta sig in i Tyskland. Merkel har kovänt och pudlar. AFD går fram som ett skenande lokomotiv. Hela Europa förbereder sig mot det som man innerst inne fruktar ska hända och då måste man stå pall för det som ev komma skall
http://omni.se/statsvetare-regering...tegration]-[aftonbladet]-[startsidan]-[26002]

Liknande trådar

Samhälle Funderade på om jag skulle skriva det här inlägget i tråden om svensk politik, men det fick bli en egen tråd. Under de senaste åren...
Svar
8
· Visningar
1 112
Senast: MJLee
·
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag... 5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 918
Senast: malumbub
·
Relationer Just nu är jag bara ledsen över situationen som uppstått. Jag har jobbat på samma jobb i några år och trivs jättebra, främst då jag... 5 6 7
Svar
121
· Visningar
17 654
Senast: QueenLilith
·
Hästhantering Hej! Jag är lite hjälplös och vet varken in eller ut hur jag ska göra... Har en 12 årig valack som jag tävlat i hoppning med upp... 2 3
Svar
52
· Visningar
12 716
Senast: liiinnea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Besiktning nödvändig?
  • Hingstvalsfunderingar 2025