Mus fungerar inte

Jojjosan

Trådstartare
Jag har en extern mus(sladd) till min Asus laptop som inte fungerar. Musen funkar på en annan dator så problemet sitter nog i datorn. Har googlat men inte hittat någon lösning. Någon som vet varför den inte fungerar?

1, starta om datorn

2, kolla att usb kontakten i laptopen fungerar

3, kolla att uppdaterade drivrutiner för musen finns (win 10 är fruktansvärt bra på att trolla bort drivrutiner)

Det kan inte vara så att du har vissa usb-portar som ger ström och andra som inte gör det på din bärbara. Prova att flytta runt sladden till alla usb-portar på datorn.

Liknande trådar

IT & mobiler När man går in i albumen så visas en rörlig bakgrund med bildspel på alla bilder i albumet. Detta är väldigt störande. 🧠 Nån som vet...
Svar
3
· Visningar
140
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
2 154
Senast: Cattis_E
·
Utrustning Jag har haft vanliga hederliga snösulor på alla hästarna jag ägt sedan mitten på 90-talet och det har alltid fungerat klockrent, tills...
Svar
14
· Visningar
923
Senast: Bison
·
Kropp & Själ Vart vänder man sig när man inte kan få hjälp av vården? Jag fungerar inte på arbetet, min hjärna lägger av och den står liksom och... 2
Svar
38
· Visningar
2 953

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka