Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ska det vara med sång?
Jag har en playlist med sovmusik, men bara instrumental. Där har jag bland annat lite av Yiruma, Beethoven (Moonlight Sonata) och ett Harry Potter-soundtrack
Men det är framförallt lugn musik med piano, för sånt somnar jag bäst till. Så de passar ju inte om du vill ha sång.
Helst med sång. Men sån musik som spelas i Sarah Brightmans låtar funkar utan sång. Vet dock inte vad det är för instrument, fiol eller nåt kanske. Eller ja, det är ju hur många instrument som helst hör jag nu när jag lyssnar. Lyssna på hennes time to say goodbye så hör ni vad jag menar.
Jag håller med om Ludvico Einaudi, jag brukar inte vara mycket för klassiskt men hans musik är lättsmält och bra. Annars kan jag tipsa om The Shins, och kanske lite Norah Jones på det också, riktigt skönt åt hjärnan att lyssna på tycker jag!
Jag kan lägga till
Celtic Woman
Melody Gardot
Eva Cassidy
Tracy Chapman
Sissel Kyrkebo (med reservation för stavningen på efternamnet)
Sofia Karlsson
Sofia Kjällgren
Kropp & Själ
Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på...
Trädgård & Växter Hennes syskon blev också lite slappa och topparna vissnade på några men dom står på friland och har börjat skjuta nya skott från roten...
Ekonomi & Juridik Nu sålde jag iväg till en som ville ha båda och hämta dem. Får se om det blir sura miner från den första men ja då är det ju så.
2018...