Musik - redigerings programm?

diabla

Trådstartare
Finns det några sånna gratis programm som man kan använda för att klippa och klistra i låtar för att sedan spara och göra snuttar?

Jag menar då som jag ska använd atill mobil låtar.

Sv: Musik - redigerings programm?

oj, finns massor, jag har något som heter goldwave...
gå in på download.com och sök på sound och edit eller likande så får du upp massor av val.

och alla dom är gratis?? :bump: i så fall blir ja jätteglad gillar och mixtra med musik.. :p

tja... alla är nog inte helt gratis, men vissa är det (freeware) andra kostar lite pengar om man vill få dem i fullversion (shareware) och så de som bara har trail, dvs de går bara att testa en tid.
sedan kan man söka på olika ställen, som sourceforge där folk har olika musikprojekt.
JAG är ju inte jättebäst på detta, men söker man på google så får man upp massor kul, eller går till ensite som sysslar med musik så dyker det säkert upp massor...

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har inget spelintresse, det mest krävande programmen jag kommer att använda tror jag är Lightroom och Photoshop. Vad jag förstått...
Svar
0
· Visningar
248
Senast: Cinzia
·
Juridik & Ekonomi I dagsläget betalar jag 95 kronor i månaden för mitt mobilabonnemang. Jag har för mig att det ingår 2 GB mobilsurf, men jag använder... 3 4 5
Svar
90
· Visningar
4 410
Senast: Kajsalisa
·
IT & mobiler Hjälp, please. Jag håller på med ett litet, väldigt simpelt projekt i iMovie och ska nu lägga till musik. Jag skaffade konto på...
Svar
2
· Visningar
299
Senast: KesoNeso
·
IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
303
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka