astronaut

Trådstartare
Om jag kopierar en skiva till datorn och det står spår 1 o.s.v så vill jag ju självklart ha låtens riktiga namn. Men varje gång jag ändrat så skapas en ny mapp 'Okänd Artist' och alla låtar jag ändrade namn på flyttades dit och blev spår 1 o.s.v

VARFÖR? :mad:

Sv: Musik

Windows media player är det enda program på denna dator som man kan kopiera musik på/med!

Sv: Musik

Det programmet kan jag inte riktigt, men har du testat att ställa in rätt under Alternativ - Kopiera musik och sen Ändra samt filnamn?

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 531
Senast: __sofia__
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Just nu känner jag en längtan efter något. En längtan efter att återuppta de saker som gjorde livet så härligt – spontana resor...
Svar
0
· Visningar
400
Senast: IngelaH
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
1 394
Senast: Raderad medlem 147980
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara... 33 34 35
Svar
681
· Visningar
14 352
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka