Jorden runt! - Ulvlek

Jag känner mig också som en evig bybo 😅 tror jag fått specialroll möjligen en gång men då dött direkt 🙈
Ibland faller lotten så. Så mycket som jag ändå lekt genom åren tror jag jag varit ängel typ 3 ggr ?
God nästan alltid och bybo(komihåg det nu alla!) och ibland siare /spion

Förra leken när jag inte fick någon röst på mig på två DL var nog historisk. Tror jag aldrig hänt innan med möjligt undantag för min första lek (men då är man ju lite ”fredad ”)
 
Jag känner mig också som en evig bybo 😅 tror jag fått specialroll möjligen en gång men då dött direkt 🙈
Jag kan numera uppskatta att vara bybo också men jag är fruktansvärt dålig på det och så tycker folk att jag borde vara bättre = ond. Alltså jag var bra på att vara ond men jag är värdelös som god så det är lite tröttsamt med teorier om att jag borde vara bättre.

Sen är det trist att jag typ aldrig blir ond längre eftersom jag tycker det är roligast.
 
Jag kan numera uppskatta att vara bybo också men jag är fruktansvärt dålig på det och så tycker folk att jag borde vara bättre = ond. Alltså jag var bra på att vara ond men jag är värdelös som god så det är lite tröttsamt med teorier om att jag borde vara bättre.

Sen är det trist att jag typ aldrig blir ond längre eftersom jag tycker det är roligast.
Be careful what you wish for :rofl:
Stackars @Artline hade lite motsatt problem för några år sedan då hon 10 (!) lekar på raken var ond.
Inte konstigt hon sedan mest ägnat sig åt LL:ande.
De är ju alltid onda :angel1:
 
Ibland faller lotten så. Så mycket som jag ändå lekt genom åren tror jag jag varit ängel typ 3 ggr ?
God nästan alltid och bybo(komihåg det nu alla!) och ibland siare /spion

Förra leken när jag inte fick någon röst på mig på två DL var nog historisk. Tror jag aldrig hänt innan med möjligt undantag för min första lek (men då är man ju lite ”fredad ”)
Tror jag varit ängel en gång, min första eller andra lek. Visste inte riktigt hur det skulle hanteras så tror jag blev lynchad typ direkt :p.
 
Ville bara vara säker och nojar då. Var jag misstänkt i goda lyan? Jag fattade ju att ni var säkra på ängeln men jag visste inte om Snurr eller BSF var ängel.

Vi började undra när du ville rösta på ängeln. Men jag tyckte ju Harrysen var ulv redan från början .
 
Vaa?
Vi började undra när du ville rösta på ängeln. Men jag tyckte ju Harrysen var ulv redan från början .
Haha men inte fan vet jag vem som är ängel. Tänkte ju inte lyncha ängeln utan säkra upp så ni kunde bestämma.
Jaa jag hatar verkligen att vara sia. Dessutom siar jag alltid ulvar 🤣🤣
Det såg ut som du tyckte det var kul, herregud 😅
Jag minns inte det så det var nog längesedan 😄 Du har varit bybo dom senaste 50 lekarna typ 🤣
Ja det är så det känns! Men var ju faktiskt ängel i leken ingen dog, var så jävla glad för det men då dog jag natt 2 vilket jag iofs inte visste men anade det starkt så.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 896
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 291
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 679
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 645
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp