Mycket avgifter blir det!

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare ecssory
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 721
E

ecssory

Ni veteraner!

Man betalar seminavgift, språngavgift och stationsavgift (därefter kommer dräktighetsavg och levföl avg).

Om man måste göra om semineringen betalar man då bara ytterligare en seminavg eller även språng och station?

hej
det är bara en språngavigt man brukar betala, och en stationsavgift, per säsong, så även om du får åka tillbaka igenm så det enda som tillkommer är dygnsavgiften för ditt sto, om hon stannar, och eventuella vetrinära behandlingar isamband med semineringen.
Lycka till! :D

Liknande trådar

Ridning Hej hallå. Lite pinsamt men måste ändå fråga, har någon några bra grundläggande övningar för att hoppningen ska gå bättre? Jag har...
Svar
3
· Visningar
739
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara... 11 12 13
Svar
242
· Visningar
16 182
Senast: ildiko
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var... 2
Svar
26
· Visningar
2 896
Senast: Derivata
·
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad... 4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 533
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka