Mycket mer än bara....

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Gumzan_NF
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 868
G

Gumzan_NF

...stilrena saker. Men vad är snyggt och bra samtidigt?
:banana:

-Träns? Vilken sort?
-Sadel? Sort?...
-Täcken? Färg?...
-Shabrak? Vojlock? Färg?... :love:
-Benlindor? ben skydd?...
-Paddar? Fårskinn? Teddy?...
-Ridkläder? Byxor? rid skor/stövel?...
Och MYCKET mer!

Vad är egentligen snyggt och stilrent? Säg allt ni tycker!!! snyggt/Fult!!! ALLT!!!
:bump:

Sv: Mycket mer än bara....

Alla märkesgrejor är snygga och bra! :angel:

Träns: Pessoa, HG, Dyon, Jacson
Sadel: Passier, Prestige, Amerigo, Jaguar... Och hoppsadlar ska vara BRUNA!
Träns och sadel ska matcha.
Täcken: Horseware, Shires. Blå och gröna
Schabrak: JW, Hansbo++, bara dom är mjuka är dom bra! Creme, blått grönt
Lindor: Equiline
Skydd: Veredus, Eskadron, Pessoa, HG, Dyon
Paddar: Fårskinn, Action
Ridkläder: Pikeur, Kingsland, JW. Mkt blått!

Fult: Remont nosgrimma, röda och vinröda saker, läder som inte matchar, smutsiga grejer... Flerfärgade gummityglar! Ribbade ridbyxor.

allt med rena enkla linjer
och inte för många färger på en gång och absolut inga skrik färger..

märken som jag gillar: equlilne,hansbo,mias,horsewere,weather beata,schumacher,kyra k,eurostar,sergir grasso

e "alergisk" mot allt fluff och fårskinn.

-Träns? träns m. pullarnosgrimma å kombinerad brösta/martingal,svart. träns m. aachenrem. brunt.
-Sadel? stübben svart hoppsadel. henri de rivel brun dressyrsadel
-Täcken har ett sånt där randigt(vitt,blått,rött,mest vitt) kombitäcke fråån hansbro sport.. d e jättebra :) ett blått vintertäcke med röda kryssgjordar.. 2 nättäcken.. ett vitt och ett grönt.. ett olivgrönt fleecetäcke å ett marinvblått.. ett vinrött stall/tävlingstäcke. -Shabrak? 1 blått me gul/grön passpoal.. och ett rutigt vinrött/gultVojlock ett vinrött & ett i fårskinn
-Benlindor? vinröda.. fast har aldrig benlidor typ.. ben skydd?har 2 olika.. dom ena ä i läder..maghony färgade.. fram å bak skydd.. å ett par svart/vita(mest vita)
-Paddar har 2 paddar.. en vit till hoppning å en marinblå till dressyr.. Fårskinn har en vojlock,sadelgjordtunnel och rumpvärmare i fårskinn..
-Ridkläder? gröna ridbyxor märke okänt.. en moutain horse jacka.. knästrumpor svart ridhjälm brun/svarta ridskor
Och MYCKET mer!

Liknande trådar

S
Distans Vi ska rida ett "prova på" distanslopp nu till sommaren. Vill ha lite kloka råd om vilka skor jag ska välja, då det blir lite olika...
Svar
9
· Visningar
1 461
Senast: Skogstamefan
·
Utrustning jag köpte ett fuxsto för inte så länge sen. nu är det snart dax att ordna med utrustning till henne (hon är under inridning) å jag vill... 2 3
Svar
52
· Visningar
5 150
Senast: Centaur
·
Utrustning Hur noga sköter ni er utrustning? Skulle vara intressant att höra hur ni prioriterar angående: *Täcken (tvätt, impregnering, byte... 2 3
Svar
41
· Visningar
3 701
Senast: Kryptonit
·
Utrustning Var in en sväng till Ö&B i dag och letade efter myggnät,hamnade på hästavdelningen,och dom hade ju fått in MYCKET mer än sist jag var... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
7 685
Senast: Kryptonit
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka