Mycket tålig mobil sökes

Pudlan

Trådstartare
Min gamma mobil är på väg att säga upp sig. Jag söker en vattensäker mobil gärna Ip67 och stöt tålig. Tappar rätt ofta mobilen så någon ömtålig glas skärm går bort. Behöver inte ha pek skärm, knappar är helt ok. Tittat på Catepilars Cat B30. Jag skall ha den till att ringa, sms och mms. Finns det en kamera är det +

Men tar gärna tipps från buke :)

Med vänlig hälsning
Pudlan

Min gamma mobil är på väg att säga upp sig. Jag söker en vattensäker mobil gärna Ip67 och stöt tålig. Tappar rätt ofta mobilen så någon ömtålig glas skärm går bort. Behöver inte ha pek skärm, knappar är helt ok. Tittat på Catepilars Cat B30. Jag skall ha den till att ringa, sms och mms. Finns det en kamera är det +

Men tar gärna tipps från buke :)

Med vänlig hälsning
Pudlan
Ett förslag om du hittar en mobil som du gillar men behöver skyddas mer så titta på otterboxfodral, de verkar klara det mesta, makens mobil har överlevt drygt ett år nu och de brukar ge upp betydligt tidigare tack vare hans arbetsmiljö. ;)

Min sambo har Cat b50:in, den är lite större än b30in och hade något bättre antenn. han är nöjd och den har klarat sig rätt bra för att han har det yrket han har.(Asfalterare) så värme, vatten och stötar har den klarat av med bravur! Dessutom är den barn-säker :rofl: än har vår fyra åring ( som har två av mina telefoner på samvetet) inte tagit död på den och han har haft den i snart två år tror jag.:up::up:

Ett förslag om du hittar en mobil som du gillar men behöver skyddas mer så titta på otterboxfodral, de verkar klara det mesta, makens mobil har överlevt drygt ett år nu och de brukar ge upp betydligt tidigare tack vare hans arbetsmiljö. ;)

Tack! Hade inte en tanke på att det finns "drulle" skal till nya mobiler :)
Mvh
pudlan

Min sambo har Cat b50:in, den är lite större än b30in och hade något bättre antenn. han är nöjd och den har klarat sig rätt bra för att han har det yrket han har.(Asfalterare) så värme, vatten och stötar har den klarat av med bravur! Dessutom är den barn-säker :rofl: än har vår fyra åring ( som har två av mina telefoner på samvetet) inte tagit död på den och han har haft den i snart två år tror jag.:up::up:

Det är bra med bra antenn. Då skall jag ta en till på Cat b50 och nyare med drulleksal. Men det lutar åt "arbetsmobilen".

Mvh
pudlan

Jag tipsar också om ett pansarskal.
Min iphone 4s överlevde tamejfan ALLT i sitt skal från Lifeproof. Den har badat i pool och ramlat i trappor och blivit trampad på och allt möjligt.

Jag tipsar också om ett pansarskal.
Min iphone 4s överlevde tamejfan ALLT i sitt skal från Lifeproof. Den har badat i pool och ramlat i trappor och blivit trampad på och allt möjligt.
Jag välte en skål med olivolja över min iphone på en taverna i Grekland ... :crazy: Men som tur var hade jag Lifeproof så den var oskadd.

Däremot har skalet faktiskt gått sönder på ett ställe efter det, vid knappen där man sätter på ljudlös. Det är jag rätt besviken på. Jag tror att det är rätt lång garanti på skalet men jag hittar inte kvittot och minns inte ens var på nätet jag köpte det.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag behöver byta min mobil. Nu undrar jag om någon har någon mer tålig mobil? Det jag söker är en vattentålig= ska tåla att man...
Svar
17
· Visningar
2 574
Senast: pinky
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka