MyDog 2018

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 94602
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 122
  • Visningar Visningar 8 700
R

Raderad medlem 94602

Vilka ska dit?

I år ska vi inte dit med några hundar. Kanske att jag åker ner själv med brorsdottern. Men åker en massa roliga Bukefolk så blir jag ju lite extra sugen på att åka dit :D

Jag ska antagligen dit en sväng, det beror lite på dagsform Det tar 3 timmar att köra, så är det uselt väglag orkar jag nog inte.

Om inget oförutsett inträffar ska jag dit på lördagen och stå i rasmontern för hovawart med min tik. Troligtvis kommer hon få gå i rasparaden också då de har brist på blonda representanter.

Jag följer min tradition och åker därmed givetvis dit. Skulle tänka mig att jag är där minst två av dagarna. :D
Åker du fram och tillbaka eller sover kvar?

Själv tar jag pendeln ner isf, den åker väl du också med?

Funderar på att åka ner och ställa ut Tönten för skojs skull. Han är klippt under magen, men det syns inte när han står upp. :laugh: Har inte hunnit klippa något mer än, så det skulle kunna vara kul att ha en utställning gjort innan man förstör pälsen nästa år. :angel:
Har inte anmälan gått ut?

Liknande trådar

Övr. Hund Någon som ska till Elmia hund i helgen? Jag funderar löst på att åka dit på lördag men hittar inte svar på mina frågor på hemsidan. Jag...
Svar
3
· Visningar
266
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 494
Senast: ufot
·
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 584
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Försöker slippa ett bilbyte och ändå få in tre hundar, så kikar på lite olika lösningar. För det första ska en ny takbox inhandlas...
Svar
17
· Visningar
1 044
Senast: BornAgain
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Vad har ni för klösträd?
  • Leverera valp vid 12 veckor?