Messy Trådstartare 20 Jun 2006 #1 nu har jag sökt å letat i trådar, hittar inte minns att någon skrev om typ myggstift för hästar... var hittar man det? vad heter det? å vad kostar det?
nu har jag sökt å letat i trådar, hittar inte minns att någon skrev om typ myggstift för hästar... var hittar man det? vad heter det? å vad kostar det?
M Maxmax 21 Jun 2006 #2 Sv: mygg-roll-on för hästar?! Jag skulle oxså vilja vet om det finns något oc vart man kan köpa det! Går det inte att anväda samma som man har till oss människor???
Sv: mygg-roll-on för hästar?! Jag skulle oxså vilja vet om det finns något oc vart man kan köpa det! Går det inte att anväda samma som man har till oss människor???
Thera 21 Jun 2006 #3 Sv: mygg-roll-on för hästar?! Jag har använt Mygga roll-on från apoteket till min.. Det enda som verkligen funkar! Fast det blir inte billigt... Jag vet att det finns nån häst-deo, undrar om den inte heter Föllinges Häst-deo eller nåt liknande..
Sv: mygg-roll-on för hästar?! Jag har använt Mygga roll-on från apoteket till min.. Det enda som verkligen funkar! Fast det blir inte billigt... Jag vet att det finns nån häst-deo, undrar om den inte heter Föllinges Häst-deo eller nåt liknande..