Myggmedel till katt?

T

Televinken

Min katt har blivit så illa biten av knott runt öronen att det har blivit stora sår och hon har kliat bort nästan all päls. För att hon ska kunna vara ute resten av sommaren tror jag att vi måste smörja henne med nån sorts myggmedel. Men vad?! Förslag??
 
Sv: Myggmedel till katt?

Jag använder MyggA natural till mina hästar, men vet inte om det är ok även på små djur som katter. Eftersom det inte är några kemiska bekämpningsmedel känns den bättre än många andra myggmedel.
 

Liknande trådar

Katthälsa Mina katter går ute dagtid i den mån de vill och har då halsband med gps. Det har fungerat bra länge men för ett tag sen upptäcktes att...
Svar
11
· Visningar
507
Senast: cili
·
Katthälsa Jag har två katter, en hona på 2½ år och en hane på 9 år, båda kastrerade, båda för närvarande innekatter (hanen har varit ute i sitt...
Svar
10
· Visningar
925
Senast: Bison
·
Övr. Katt När jag tog hem Mrs Norris fick jag med en liten vippleksak, de som hade haft henne sist sa att hon inte tyckte den var så rolig. Det...
Svar
11
· Visningar
952
Senast: escodobe
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 449
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Avmaskning
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp