JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Mysig julstämning hos ridklubben
Moderator
Hästnyheter
Under helgen arrangerade Gyttorps Ridklubb loka ponnydressyrer. Från Karlskoga fanns Alva Jansson och Emilia Svensson på plats. ...
Hästnyheter
Tre ryttare från Karlskoga Hästsportklubb fanns med under helgens hopptävlingar i Kristinehamn. Summa summarum blev det en...
Hästnyheter
Under helgen red Emma Tingsby från Karlskoga Hästsportklubb en internationell enstjärnig tävling i Hässleholm. Värmländskan slutade på...
Hästnyheter
Lena Eriksson från Karlskoga Hästsportklubb kommer få äran att representera Sverige i ett Europamästerskapet. I grenen distansritt...
Vad gör vi? Del CCXII
Tjatter :banghead: Larm om högt BS (13.4). Tog 4 enheter. Ska äta middag. Tog 5 som jag brukar innan jag äter. Hurra för dipp snart.
MJLee
Alldeles nyss
Svar: 1 457
Visningar: 52 258
Allmänt
Yngre kille
Relationer Nej, det spelar ingen roll alls.
Mitt ex vara 6 år yngre än mig, jag var 33 och han 27 när vi träffades.
Sen har det blivit att jag...
Bison
5 minuter sedan
Vilken hundras?
Hundavel & Ras Mja, det är en trevlig, lagom stor hund som inte fäller, inte är översocial som en labbe och som är aktiv utan att vara superkrävande...
Sel
49 minuter sedan
Svar: 31
Visningar: 1 390
Hund
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Jag är inte betrodd att gå själv på toaletten, så fort jag sätter mig kommer lille Skrutt springande och kastar sig upp i famnen på mig...
Mia_R
Idag kl 18:47
Svar: 1 128
Visningar: 58 817
Katt
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Äntligen betesstid och massor av djur att kolla till om dagarna :love:
Det ska snart upp ett gäng kvigor på fjället, får se om jag går...
Migo
Idag kl 18:38
Svar: 1 244
Visningar: 74 909
Hund
Hur ska man tänka vid ponnyköp till barn
Hästmänniskan Jag höll på med tävlingsdressyr främst. Och att sitta på en storhäst med gång och temprament därefter var ett stort steg när jag hade...
Stergo
6 minuter sedan
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Min Lilleman är livrädd för kossor så jag är lite glad över att bonden har slutat med dom även fast det är ledsamt.
sweep
17 minuter sedan
Svar: 1 293
Visningar: 101 086
Grenar
Atletix
Hästvård Jag har hittat flera ställen i amerikanska texter som säger att argininet hjälper pga ökat blodflöde. Men det verkar mest gälla...
Lavinia
17 minuter sedan
Svar: 240
Visningar: 23 906
Vård