Mysig restaurang i centrala Stockholm?

• Mat
  • Trådstartare Trådstartare YorkWann
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 590

YorkWann

Trådstartare
... med låg ljudnivå, så man kan sitta med ett bord emellan sig och fortfarande höra varandra :cautious:
Det ska gå att ta sig till fots från centralen, prisklass och typ av mat spelar inte jättestor roll, vill mer att det är ett mysigt ställe där man vill sitta länge! Så förslag?

Hur många personer?
Hur man definierar mysigt och gångavstånd kan ju variera, men några tips:
* Stockholm fisk som finns inne i Royal Viking hotel (närmare centralen går det inte att få) tycker jag har bra bord med lite distans och glasväggar emellan, men borden för större sällskap står mer öppet. Jag har ätit både affärsluncher och middagar i mindre och större sällskap här. Alltid god mat.
* Pressklubben länger upp på Vasagatan har också vissa bord som står mer avskilt.
* Gondolen passar bra in, men det är ganska långt gångavstånd.

Liknande trådar

Fritid Finns det bukefalister som kan Visby? Ja. kommer ha en dag i Visby (ja, den där kryssningen ja) nästa vecka tillsammans med min mamma... 2 3
Svar
54
· Visningar
1 898
Senast: sjoberga
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 864
Senast: monster1
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
7 482
  • Artikel Artikel
Dagbok I tidernas begynnelse, dvs när undertecknad var en liten vilsen tonåring, fanns ett nätforum som hette Haket.com. Det var ett ställe där...
Svar
4
· Visningar
821
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka