Bukefalos 28 år!

S

Spider84

Jag har fått mycket hjälp här inne med sidan och jag vill tacka alla som hjälpt mig, men det lär ju knappast ta slut någon gång. Så här kommer nästa problem. :crazy:

Sidan:

http://spider84.t35.com/index.htm

såg jätte bra ut vad det gällde länkarna efter att jag gjort om den, vilket många (speciellt Dasjenka) hjälpte till med, men nu har den helt plötsligt (de senaste veckorna) fått för sig att skriva länken Akademisk Ridkonst i två rader istället för en. Och det spelar tydligen ingen roll om jag breddar menynm eller breddar jag den inte tillräckligt?

Är det samma sak för er eller är menyn som den ska för er? (allt prydligt uppradat på EN rad vardera)

Hur ska jag göra för att fixa det?
 
Det har ju med bredden att göra helt klart, tittade bara lite snabbt på sidan och kollade inte din kod så. Men lite snabbt kan du väl bara ta i och bredda ordentligt då ser du ju om felet ligger där. Kan ju vara så att du har andra taggar som tar över kanske, ta en närmare kik så hittar du det säkert. :)
 

Liknande trådar

S
IT & mobiler Jag funderar på att fixa så att jag betalar för att ha sidan på tripod och på så sätt slippa reklam. Upptäckte till min besvikelse att...
Svar
5
· Visningar
1 000
Senast: Spider84
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp