nå ut till alla!

• Bukefalos
  • Trådstartare Trådstartare eloon__
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 931
E

eloon__

Vart är det tänkt att man ska lägga ut en tråd som inte handlar om hästar om man vill nå ut till alla, inte bara iungdom eller så?? :confused:

Sv: nå ut till alla!

Fråga om moderatorn kan nåla en tråd i varje forum (U, ÄU och S), har sett att det gjorts så tidigare om det gällt alla och handlat om större buketräffar och liknande.

Vanligtvis så kan du inte nå alla utan du får välja vilka du helst vill nå, äldre eller yngre eller mittimellan.

Men gäller det t ex en buketräff så kan vi som pinky skrev göra undantag och tillåta dubbelpostningar över flera forum.

Okej, tack för svaret! Men det är lie synd tycker jag.. Förut kunde man skriva på ryttarhälsa, men den finns ju inte kvar längre..

Yes! :banana:

Har inte riktigt fattat det nya, tack!:)

Liknande trådar

Bukefalos Helt plötsligt blev bukefalos gult upptill. Jag har tittat runt på alla inställningar men det hände helt plötsligt jag vet inte vad jag... 2 3
Svar
48
· Visningar
2 656
Senast: Gandalf
·
Utrustning Kommer att behöva börja rida med pannlampa nästa år om vi ska kunna göra längre turer än 1km 🙈 Finns det enkoma pannlampor till hjälmar...
Svar
10
· Visningar
380
Senast: Hedwig
·
Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
969
Senast: Shaggy
·
Hästvård Hittat tillbaka till bukefalos som man en gång i tiden hängde på både i tonåren och vuxen och hittat tillbaka på grund av att jag tycker...
Svar
1
· Visningar
369
Senast: Elo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka