Mirre
Trådstartare
Nu kommer ju ingen kunna säga vad det beror på såklart, det är ju en omöjlighet och veta över nätet. Men någon kanske känner igen det eller har någon spekulation i alla fall. Om inte annat får jag gnälla lite
Har haft problem med nacken till och från ett tag nu.
Det börjar alltid med att värka lite då och då, kännas stelt osv.
Sedan värker det mer och ger huvudvärk. Huvudvärken ger i sin tur en sanslös trötthet när den är som värst. Enda som hjälper då är alvedon och sova,nacken är lika men det hjälper mot huvudvärken.
Har lyckas somna på en busshållplats en gång, stod upp först men nickade till då med ( jädrigt creepy känsla måste jag säga, hoppas ingen såg mig
) Satte mig på bänken och vaknande när bussen kom
Har varit hos massör och det hjälper ett tag.
Blir till att kontakta honom igen, har någon låsning eller vad det är mellan skulderbladen. Antar att det kan ha något samband med nacken, massören har inte lyckats få bort det helt.
Har haft problem med nacken till och från ett tag nu.
Det börjar alltid med att värka lite då och då, kännas stelt osv.
Sedan värker det mer och ger huvudvärk. Huvudvärken ger i sin tur en sanslös trötthet när den är som värst. Enda som hjälper då är alvedon och sova,nacken är lika men det hjälper mot huvudvärken.
Har lyckas somna på en busshållplats en gång, stod upp först men nickade till då med ( jädrigt creepy känsla måste jag säga, hoppas ingen såg mig
Har varit hos massör och det hjälper ett tag.
Blir till att kontakta honom igen, har någon låsning eller vad det är mellan skulderbladen. Antar att det kan ha något samband med nacken, massören har inte lyckats få bort det helt.