Jag föredrar att sexa utan voyeurism
Jag med. Jag tänkte mer att om sex räknas som en sport, så kanske man kan använda friskvårdsbidraget på något kreativt sätt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag föredrar att sexa utan voyeurism
Jag med. Jag tänkte mer att om sex räknas som en sport, så kanske man kan använda friskvårdsbidraget på något kreativt sätt
Och vem är du att bestämma det? Och att liksom bara sådär förutsätta att man vill ha det - nu blev jag kränkt igen känner jag. Jäkla överförmyndarsamhälle!
Bra för konditionen, rörligheten och helt fantastisk mot nästan all värk. Borde egentligen finnas på recept!
Jag bestämmer ingenting. Dock ogillar jag starkt fenomenet att plocka russinen ur kakan! Antingen får man äta hela eller också låter man bli.
Blir mycket att kommer överens kring det här känner jag.
Ja, och för allmänna välmåendet också. Höjda oxytocinnivåer etc.
Fast inte fler än 2 ggr med samma för då har man ett förhållande med sin medicin
Är man beroende då? Eller hur blir det?
Jag anser mig obunden sas tills man uttryckligen sagt att man är tillsammans. Och jag ser mig inte ha skyldigheter att vara en trogen innan man sagt sånt. Lika som jag inte kräver sånt av den jag dejtar etc.
Jag ser precis lika på det, men har insett att det är det verkligen inte alla som gör. Men allt sånt reds ju ut av att prata om det, precis som du säger. Men jag tror många drar sig för att prata om det i risk att det ska tas som att man vill "mer än man avsåg"? Vet flera kvinnliga vänner som försökt lite fint ta upp för mannen de träffar att de INTE vill ha ett förhållande i slutänden, och mannen har så fort det ens tagits upp bara tolkat det som att hon vill ha ett förhållande.
Tycks vara minerad mark för många?
De jag dejtar märker rätt fort att jag är rätt extremt egen. Så jag har aldrig haft något sånt problem.
Men å andra sidan brukar jag också mest dejta snubbar som är vettiga nog i skallen att fatta att jag inte ljuger..
Jag vet att nuvarande sambo tänkte olika kring dejtande, förhållande etc. Men iom att vi båda är komunikativa så funkade det fint iaf. Vi har samma tänk kring vad som gäller i ett förhållande. Men vägen dit tänkte vi olika kring och fick enas om något båda kände var ok.
Du ser en kaka, jag ser en hög med russin. Det här blir svårt ja... Vem sa det var en kaka med russin i? VAR det en kaka först, eller var det russin som nån gjorde en kaka runt?
Nä, som sagt - det behövs en ordentlig utredning här.
Nej jag har inte heller problem. Kanske för jag inte drar mig att ta upp det. Jag är lite som en bulldozer rent så, drar mig inte för att ta upp något. Men många verkar göra det - och många verkar få panik om/när frågan lyfts?
Jag ser ingen kaka, bara mina egna romrussin som man DEFINITIVT inte kan köra på!
Romrussin.. nu tas svängarna ut rejält hör jag. Är det verkligen tillrådigt att blanda romrussin och friskvård?
Så tänker jag också. Partner och jag pratar omallting hela tiden, men vi pratade inte tidigt i relationen om vi var ihop eller om vi var exklusiva. Så mycket annat var intressantare.För att vara lite seriös, jag och särbon blev ett par första gången vi var tillsammans utanför jobbet. Vi träffades första gången 2008 och han kom inte ihåg mig när vi sedan träffades 2010 igen! Vi var båda brända av förhållanden, letade inte efter någon och jag kan fortfarande inte idag säga vad som fick mig att falla. Jag vet bara att när vi träffades civilt så var allt bara rätt. Vi behövde inte ens prata om det även om vi absolut inte har dålig kommunikation. Det var så självklart.
Jag tror att ibland blir det som för oss och ibland behöver man checka av med den andra parten var man är. Inget är mer rätt, det är bara olika.
Jag kan tycka att ja, det måste man.
Efterspelet kan man trumma på vid tidsbrist/orkesbrist/känslobrist men förspelet skall till. Hur ska det annars se ut om folk bara kan välja och vraka bland det som passar dem bäst?! Blir ju ingen ordning alls.
Sen till ursprungsfrågan så tycker jag detta inlägget:
beskriver även min syn på saken. Jag kan absolut förstå om en vill ha en definition på sin relation (även om det kanske mer är dejten än du @Alexandra_W som vill ha det ), men vad och när den definitionen kommer tycker jag är helt upp till er Så prata om det, hade nog varit mitt bästa tips!