När livet går utför ett stup och det inte finns något återvändo

Vaknat till en till rätt meningslös dag. Körde tens imorse och tog mediciner. Jag har ju inget liv kan knappt ta mig ur lägenheten 😢
Självklart blir det en sorg när livet ändrar sig och blir mer inskränkt. :heart

Samtidigt finns så otroligt många människor som aldrig kommer hemifrån av hälsoskäl som ändå har liv, bara att de inte ser ut som norm-livet eller livet de tänkt sig. Hoppas du klarar att se det liv som nu är annorlunda än norm-livet som att det också är liv, om än annorlunda än du tänkt och önskat. :heart Att se funktionsnedsatta liv som ”inget liv” gynnar ingen.:heart

Önskar dig självklart mindre smärta och fina stunder oavsett smärta eller inte. 🤶🏼 ✨
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Nu måste jag få skriva av mig lite. Allt går åt helvete för mig och jag verkar inte kunna göra någonting för att stoppa det. Inte som...
2 3
Svar
51
· Visningar
7 526
Senast: sjoberga
·
Småbarn Vi fick förra veckan veta att minstingen ska utredas för autism/hjärnskada osv. Veckan efter väljer sambon att dumpa mig, storasyskonet...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
28 909
Senast: Elendil
·
  • Artikel
Dagbok Hej! Som de flesta här säkert känner till vid det här laget är jag mamma till @EmmaFilippa som brukar skriva mycket här och som känner...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
8 341
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 781
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Airtags, selar etc
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Hundrädda

Hästrelaterat

  • Vad gör halvblodsägare?
  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp