När livet går utför ett stup och det inte finns något återvändo

Har haft jätteont inatt och varit hos läkare igen och fått ny medicin utskriven som jag hoppas hjälper mot nervsmärtan mer. Hade varit hos tandläkaren innan och då den ligger vägg i vägg med min vårdcentral som är privat chansade jag och gick in där .

Utan att ha ringt innan frågade jag om de kunde hjälpa mig ändå.Gick in där 09.10, fick tid med läkaren 09.20 och var på väg hem 09.35.

Är iallafall så tacksam för min fantastiska vårdcentral mitt i alltihop annat som är jobbigt 🙏
Får alltid tid samma dag, och när jag behövde kontakt med läkaren förra veckan i detta ärendet ringde hon upp inom en halvtimme efter jag pratade med sköterska. Sen ringde hon dagen efter och gav mer information och gjorde uppföljning på hur det gick för mig. Så glad och tacksam över min vårdcentral.
 
Usch nu är det riktigt tufft på flera plan. Trots att jag tar flera olika mediciner för både nervsmärta och annan smärta har jag så ont att jag inte kan stödja nästan alls på höger ben. Gråter när jag stödjer på. Ihop med resten är det bara lite för mycket just nu. :cry:
 
Ligger och vrider mig av smärta trots att jag tagit både lyrica och citodon :cry: har så ont att kapa av benet känns som ett bra alternativ. Får ringa läkaren imorgon.
Vet preciz hur det kännz, mina 3 dizkbråck klämmer nerver ibland, jag får saroten mot dom zmärtorna o det funkar hyfzat,tyvärr har den en del biverkningar zom muntorrhet bla

Zå jag lider med dig! Vid något dezperat tillfälle bad jag dom amputera benet längz med höften
 
Vet preciz hur det kännz, mina 3 dizkbråck klämmer nerver ibland, jag får saroten mot dom zmärtorna o det funkar hyfzat,tyvärr har den en del biverkningar zom muntorrhet bla

Zå jag lider med dig!


Tack ❤️ jag kunde inte få vilken medicin som helst för nervsmärta då jag har en annan sjukdom med mediciner som krockar. Har nu värmt vetekudde och har lagt på benet. Får hoppas det lindrar lite. Är värst på framsida lår, knä och höft.
 
Tack ❤️ jag kunde inte få vilken medicin som helst för nervsmärta då jag har en annan sjukdom med mediciner som krockar. Har nu värmt vetekudde och har lagt på benet. Får hoppas det lindrar lite. Är värst på framsida lår, knä och höft.
Jag gnuggar benet ibland, det hjälper inte helt men det tar udden av det värzta, mina zmärtor är från höft,ner längz med ytterzidan av låret till knät,där hoppar det till ankeln o in under foten, zom då gärna vill krampa ovanpå allt annat elände
 
Tack ❤️ jag kunde inte få vilken medicin som helst för nervsmärta då jag har en annan sjukdom med mediciner som krockar. Har nu värmt vetekudde och har lagt på benet. Får hoppas det lindrar lite. Är värst på framsida lår, knä och höft.
Tror du tänker bakvänt där. Smärtan känns i benet, men det är egentligen där nerven går ut från ryggraden som nerven är påverkad. Åtminstone min trasiga ländrygg (det heter degenerativa förändringar i min journal, jag har också sån utstrålande nervsmärta) mår mycket bättre av värme runt ländryggen eftersom det är där det egentliga problemet sitter.
 
Jag gnuggar benet ibland, det hjälper inte helt men det tar udden av det värzta, mina zmärtor är från höft,ner längz med ytterzidan av låret till knät,där hoppar det till ankeln o in under foten, zom då gärna vill krampa ovanpå allt annat elände


okej ska testa att gnugga är desperat just nu så jag testar allt.
 
Tror du tänker bakvänt där. Smärtan känns i benet, men det är egentligen där nerven går ut från ryggraden som nerven är påverkad. Åtminstone min trasiga ländrygg (det heter degenerativa förändringar i min journal, jag har också sån utstrålande nervsmärta) mår mycket bättre av värme runt ländryggen eftersom det är där det egentliga problemet sitter.
Fazt är man dezperat gör man vad zom helzt
 
Tror du tänker bakvänt där. Smärtan känns i benet, men det är egentligen där nerven går ut från ryggraden som nerven är påverkad. Åtminstone min trasiga ländrygg (det heter degenerativa förändringar i min journal, jag har också sån utstrålande nervsmärta) mår mycket bättre av värme runt ländryggen eftersom det är där det egentliga problemet sitter.


Jo jag är medveten om det men musklerna i benet blir så spända att de behöver slappna av. Spänner jag mig så förvärras iallafall upplevelsen av smärtan. Degenerativa förändringar är ju åldersförändringar.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Nu måste jag få skriva av mig lite. Allt går åt helvete för mig och jag verkar inte kunna göra någonting för att stoppa det. Inte som...
2 3
Svar
51
· Visningar
7 570
Senast: sjoberga
·
Småbarn Vi fick förra veckan veta att minstingen ska utredas för autism/hjärnskada osv. Veckan efter väljer sambon att dumpa mig, storasyskonet...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
29 090
Senast: Elendil
·
  • Artikel
Dagbok Hej! Som de flesta här säkert känner till vid det här laget är jag mamma till @EmmaFilippa som brukar skriva mycket här och som känner...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
8 428
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 230
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29
  • Bra familjehund? Rasvak😇

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp