Bukefalos 28 år!

När pengar från FK??

daymint

Trådstartare
Jag började plocka ut f-dagar från och med 2:a juni kommer man få dem denna månad eller nästa??
 
Sv: När pengar från FK??

När jag skulle gå på fl med Jason så började jag 1 feb, och första utbetalningen kom i slutet av feb. Så ja, du bör kunna få pengar nu om de har alla uppgifter angående din inkomst klara.
 
Sv: När pengar från FK??

Jag fick osså första utbetalningen samma månad som jag började att söka. Så som sagt, bara alla papper är i sin ordning så bör du få din utbetalning nu i dagarna, senaste imorgon 27.e ju.
 
Sv: När pengar från FK??

De har mellan den 20-21 och jag tror de är före den 15e man ska ha skickat in allt med sitt e-leg på FK hemsida om man ska ha pengarna samma månad.

Begär ersättning 20 Maj - 21 Juni och gör de den 15 Juni på FK hemsida så kommer pengarna i Juni.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Med en knapp månad kvar tills Longines Global Champions Tour landar i Stockholm 28-30 juni har nedräkningen börjat på allvar...
Svar
0
· Visningar
70
Senast: Gunnar
·
Hästvård Hej på er. Den 30 april behandlades min häst för hålvägg på klinik A. Det öppna såret i hovväggen lämnades öppet och hästen skoddes med...
Svar
3
· Visningar
816
Senast: Missemus
·
Hundhälsa Hunden blir 1 år i mitten av juni, alltså 11 mån nu. Senaste vaccinationen var 12v sprutan. Vi ska iväg på en hel del hundjippon i...
Svar
2
· Visningar
375
Senast: movi
·
Övr. Barn Just nu arbetar jag 85% (utan att fylla upp med föräldrapenning), men skulle ju vid en ev ny graviditet egentligen vilja jöja min SGI...
2
Svar
25
· Visningar
1 501
Senast: Manji
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp