Bukefalos 28 år!

När pengar från FK??

daymint

Trådstartare
Jag började plocka ut f-dagar från och med 2:a juni kommer man få dem denna månad eller nästa??
 
Sv: När pengar från FK??

När jag skulle gå på fl med Jason så började jag 1 feb, och första utbetalningen kom i slutet av feb. Så ja, du bör kunna få pengar nu om de har alla uppgifter angående din inkomst klara.
 
Sv: När pengar från FK??

Jag fick osså första utbetalningen samma månad som jag började att söka. Så som sagt, bara alla papper är i sin ordning så bör du få din utbetalning nu i dagarna, senaste imorgon 27.e ju.
 
Sv: När pengar från FK??

De har mellan den 20-21 och jag tror de är före den 15e man ska ha skickat in allt med sitt e-leg på FK hemsida om man ska ha pengarna samma månad.

Begär ersättning 20 Maj - 21 Juni och gör de den 15 Juni på FK hemsida så kommer pengarna i Juni.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Hej! Nu har jag varit sjuk från mitt jobb i två veckor. Jag anmälde inte inte till försäkringskassan då jag dels trodde att jag skulle...
Svar
14
· Visningar
1 265
Kropp & Själ Jag har under några månader varit sjukskriven 50%. Vid läkarsamtal beslutade vi om fortsatt sjukskrivning på 25%. Nu har jag läst min...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 357
Senast: Wille
·
Relationer Jag måste få klappa mig själv på axeln nu. Ingen annan gör det ändå. Skulle ringa ett viktigt samtal i oktober och idag lyckades jag...
Svar
8
· Visningar
872
Senast: alazzi
·
Övr. Barn Min partner har nyligen startat eget företag här under hösten. Det vi fortfarande inte blir kloka på är detta med VAB/föräldraledighet...
Svar
18
· Visningar
2 138
Senast: soom
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp