nagellack hund

Torktumlare

Trådstartare
finns det något som kan ställa till om man målar klorna på hund? med vanligt nagellack, kompisen ska på maskerad med sin vovva och ska gå som prinsessa om man kontrollerar så att hunden inte slickar är det ngt som inte är bra för klorna eller ja, nån som vet?

Sv: nagellack hund

Jag målade klorna på våran hund när jag var liten. Märkte inte av några problem med det. Kanske inte bra att göra för jämnan men någon gång ibland verkade helt ofarligt.

Liknande trådar

Hundhälsa Ligger här sömnlös och vakar över min lilla prinsessa. I torsdags märkte jag att hon slickade sig mycket och såg då att hon hade en...
Svar
18
· Visningar
1 141
Hundhälsa Börjar känna mig lätt desperat så letar erfarenheter om det finns några. Har en 1 årig hanhund av aktiv sällskapsras. Han har till och...
Svar
15
· Visningar
1 454
Senast: Alexandra_W
·
Hundhälsa Helt klart största nackdelen med hundägandet är ju sjukdomar/skador på våra hundar. För en hundägare som dessutom ska använda hunden...
Svar
13
· Visningar
1 098
Senast: Grazing
·
Övr. Hund Försöker slippa ett bilbyte och ändå få in tre hundar, så kikar på lite olika lösningar. För det första ska en ny takbox inhandlas...
Svar
17
· Visningar
1 041
Senast: BornAgain
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• FÅRtråden
  • Blandraser och renraser
  • Akvarietråden V