Jag gillar china glaze, ciate, Sally Hansen, opi, essie.
Av de som inte kostar lika mkt som ovanstående så gillar jag isadora och depend.

Jag kör mkt OPI och Essie. Men jag tycker HMs egna märke och Mawala är prisvärda och har en del såna med.

Jag köpte Essie förra veckan och blev besviken, färgen var svår att få jämn. Vet inte om det var just denna färgen, tycker Essie annars verkar vara populärt?

Jag köpte Essie förra veckan och blev besviken, färgen var svår att få jämn. Vet inte om det var just denna färgen, tycker Essie annars verkar vara populärt?
Min uppfattning är att det finns vissa transparanta Essiefärger, och vissa som täcker helt. Vad var det för färg du hade?

Min uppfattning är att det finns vissa transparanta Essiefärger, och vissa som täcker helt. Vad var det för färg du hade?
15891331684693241279088226867242.webp

Denna! Jag tycker den var svår att få ut jämn, som att den liksom inte gled ut fint på nageln. Svårmålad liksom.

H&M är ärligt talat helt oslagbara. Jag har mängder (vi snackar runt 500 vid senaste inventeringen) av lack från allsköns dyra och billiga märken, men H&Ms egna är i en klass för sig. Hållbara, jämna och lättmålade.

Liknande trådar

Kropp & Själ Använder ni spikmatta? Vilket märke har ni? Upplever ni någon förbättring av något slag?
Svar
10
· Visningar
479
Senast: Milosari
·
Kropp & Själ Jag har sedan några veckor tillbaka ett gåband hemma, för att kunna gå på det delar av dagen när jag jobbar hemifrån och för kunna välja...
Svar
0
· Visningar
207
Senast: __sofia__
·
Kropp & Själ Jag har funderat lite på det här med att tappa intresse för något, vad är det egentligen som händer i kropp och själ när ett intresse...
Svar
11
· Visningar
1 279
Senast: Soapbubble
·
Kropp & Själ Jag tror att jag kan upplevas som smart. Jag läser mycket, har en akademisk utbildning och är bra på mitt jobb. Men jag har också läst... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 185

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka