Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Kunde inte låta bli att slänga ihop ett litet försök bara för att det är kul.
Inte helt perfekt men det är bara ett försök och jag är för lat för att göra det perfekt, haha. :P
Så du får nöja dig med detta halvdana försök tills någon åstadkommit något bättre.
Använda Adobe Photoshop CS5.
Som någon nämnde tidigare så är det svårt att få det verklighetstroget och jag är en slarver.
det gäller att vara noga och arbeta med små penslar, klippa och klistra.. ja man hittar på sina egna trix :P som jag gör kanske inte någon annan skulle göra :P
orkar inte räkna men man ser hur lång tid det tog om man kollar inlägg 8 och 9
så får man hoppas att ts känner igen sin hund i bilden annars får man ändra lite, gallret kanske gömde någon liten fläck eller liknande som gör hunden till den hunden lixom :P
Precis, använder du dig av ritbord eller kör du enbart med datormus? Har du lärt dig via hobby eller något annat? Nu är jag frågvis och nyfiken. :P
Själv är jag lite självlärd och lite fått lära mig i skolan.
Finns det något du är extra stolt över att ha skapat/redigerat med ps?
Datormus. Har aldrig testat ett ritbord, skulle nog känna mig helt lost med ett ritbord. Men det är väl övning som gäller hehe.
Är mest självlärd. Man lär sig nått nytt hela tiden och nya tekniker har suttit vid photoshop sen 2005 tror jag det var...
Ja jag har nått som jag gillar skarpt. Sitter dock vid mobilen nu.. tror ej jag har det i mobilen. Annars kan jag slänga ut en bild senare då jag har tillgång till dator har du nått?
Vilka coola bilder , jag tror inte jag gjort någon riktigt fotomanipulation än. Redigerar mest bilder än så länge.
Vet jag hade planerat att göra en fotomanipulation för att testa, men det har inte riktigt blivit av än. Jag använder mig av ett ritbord ibland, t ex när jag vill lägga en lagermask och markeringen inte gör sitt.
Hundavel & Ras
Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går...
Kropp & Själ Va roligt att du ska flytta till eget 🙂 ser du fram emot det?
Försök ta en sak i taget. Kanske lägga upp en plan tillsammans med vården...