Någon märkesexpert?

Långnos

Trådstartare
Tycker att jag själv har koll på de flesta märkerna som finns inom ridvärlden, men en nöt har jag inte lyckats knäcka...

Någon som vet(hoppas)

Köpte för många många år sedan ett träns till min ponny. Tränset kostade en hel del och är fortfarande i superfint skick. Märket går knappt att tyda, men tror det ser ut som en Triumfbåge..därför mosstänker jag att det är något franskt märke...men har inte hittat något märke som ser ut som det som är på mitt träns...

Mycket nyfiken och hoppas att någon annan vet vad det är för märke,vad det heter osv!

Sv: Någon märkesexpert?

Om jag inte minns helt fel så finns det ett märke som heter Arc de Triomph el nåt liknande. Har sett det på amerikanska sidor, och det var ganska dyrt. Kanske är ett sånt du har?

Snygga.... Ser väldigt fina ut tycker jag... För att inte tala om den SUPERFINA pannluggsflätan hästen med tränset "Casablanca"...
Undrar hur mkt pannlugg den hästen har... Mina blir liksom inte så tjocka.

Ja det kan det nog vara...

Var så längesedan jag köpte tränset,eller mamma köpte till mig, Säkert 8-9 år sedan, det ser som nytt ut och är så mjukt. Tror att det kan vara modellen Marrakesh som jag har eller nått likande iaf...

Kul att veta vad det är för märke eftersom jag mest troligt ska sälja tränset, är ju bara strl cob...då vet man vad man kan ta ut i pris:angel:

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
872
Senast: Lisen82
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 432
Senast: Edla
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
3 944
Senast: malumbub
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 442
Senast: Johanna1988
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Akvarietråden V
  • Valp 2025