Någon mer som ska dit?

• Dressyr
  • Trådstartare Trådstartare Grubblaren
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 924
G

Grubblaren

Jag bara undrade om är någon mer som ska till Trollhättan och tävla dressyr runt den 20:e Juli? Det är det meetinget jag menar :D

Sv: Någon mer som ska dit?

Hej!
Jag kanske ska dit, det beror på om jag hinner/klarar att kvala..vi har vår sommarstuga i närheten med hästarna och allt,så jag tänkte att det hade varit kul att debutera nationellt på inte allt för långt avstånd. Annars hade det varit en bra bit att åka, lite jobbigt om jag bara ska rida en klass eller två. :smirk:

Är det en bra tävling? el det kanske e´första gången dom har tävling i Trollhättan?Va ska du rida för klasser å vad finns? :bump: :banana: :rofl: :confused:

Trollhättans nationella tävling förra året blev en tredagars tävling för det var så många starter!! :) verkligen väldigt bra tävlingar!

Är det ngn. fler som ska dit? :bump: :bow:

Liknande trådar

Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 654
Senast: Mirtai
·
Dressyr Nu är jag och hästen anmälda till vår alldeles första tävling tillsammans! Hästen har aldrig tävlat och jag har inte tävlat sen 2007! I...
Svar
7
· Visningar
985
Senast: fio
·
Dressyr Min häst har en tendens att börja tugga på bettet (läs öppna och stänga munnen) när han tycker att saker är jobbigt/han tar i. Det...
Svar
9
· Visningar
571
Senast: Elo
·
Hoppning Jag har inte tävlat själv på typ femton år, men har på sistone varit åskådare på några hopptävlingar, och jag noterade sist att alla...
Svar
19
· Visningar
1 335

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka