Någon som är synsk? Matsilvret som försvann

alazzi

Trådstartare
För ca 23 år sen separerade jag från min dåvarande pojkvän. En konfliktfylld separation där han bråkade om allt eftersom det var jag som lämnade honom. Han behöll nästan alla mina saker, födelsedagspresenter och julklappar och hävdade envist att det var hans saker (mycket snål person). Och ja, man får välja sina strider så jag orkade helt enkelt inte kriga om varenda sak som var min. Han packade en kartong med de saker som han tyckte var mina, resten behöll han. http://www.bohlinsguld.se/matsilver/silverbestick/rosenholm-matsilver/

Vi hade ett bankfack i Handelsbanken i Kungsängen på den tiden. Där låg bl.a. mitt matsilver som jag hade fått i present under årens lopp.
I all stress och allt som var på den tiden så glömde jag helt enkelt bort matsilvret i bankfacket. Först långt senare saknade jag det. På den tiden fanns det inte internet eller Google så det var ganska svårt att söka information. Exet hade flyttat utomlands och jag orkade inte hålla på och söka heller eftersom jag insåg att jag antagligen ändå inte skulle få tillbaka mitt matsilver.

Men sen ett år tillbaka så har exet och jag kontakt igen. Han fru letade tydligen upp mig på Facebook påstår han. Vilket känns helt osannolikt eftersom frun tydligen är extremt svartsjuk. Och efter en tid så frågade jag honom faktiskt om matsilvret. Men han visste inte vad som hade hänt. Han säjer att det bara var lite annat i bankfacket och inget matsilver. Så kära Buke var är matsilvret nu? Vad hände?
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Ursäkta rörig text, men det är natt. Jag vet inte var jag ska vända mig för att få hjälp. Jag mår jättedåligt och är desperat. Har...
Svar
6
· Visningar
776
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 426
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 474
Senast: Grazing
·
Hästmänniskan Gjorde ett konto här enbart för att få lite svar på saker jag går och klurar på! Jag hoppas att tråden ligger på ett passande forum :)...
Svar
7
· Visningar
1 105
Senast: Zpunk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp