Bukefalos 28 år!

Någon som går eller har gått på Östra Real?

Dressyrtjejen_97

Trådstartare
Jag ska då börja gymnasiet till hösten, men kände att jag gjorde helt fel val och kommer kanske välja om till reservantagningen....

Tänkte då på Östra Real.
Är det någon här som går eller gått där? :D

Hur är det där i sådana fall?
Någon mobbning? Bra eller dåliga lärare? Hur är stämningen? Är undervisningen bra?

Skriv allt ni vet! :D
 
Sv: Någon som går eller har gått på Östra Real?

Jag ska då börja gymnasiet till hösten, men kände att jag gjorde helt fel val och kommer kanske välja om till reservantagningen....

Tänkte då på Östra Real.
Är det någon här som går eller gått där? :D

Hur är det där i sådana fall?
Någon mobbning? Bra eller dåliga lärare? Hur är stämningen? Är undervisningen bra?

Skriv allt ni vet! :D

Hur blev det? Går du på Östra idag? =) Hoppas du kom in! Har många vänenr som har gått där och de tycker det är en jättebra skola :D
 
Sv: Någon som går eller har gått på Östra Real?

Nej, det kändes på tok för långt bort, och med tanke på Segt & Långsamt så...
Det blev det närmaste gymnasiet (Tumba) :D
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag vet inte hur jag ska hantera den här situationen och behöver hjälp att tänka! Då barnet är vuxet känns det som om den här frågan...
9 10 11
Svar
210
· Visningar
15 285
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Jag visste inte om jag skulle lägga tråden här eller på dagbok. Men jag vill nog ha tankar? För att börja från början… Jag har varit...
2
Svar
29
· Visningar
3 899
Senast: skiesabove
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
21 644
Senast: Klara
·
Kropp & Själ Var till vc idag för min andra dos av järn intravenöst, fick en förra veckan också. Fick vänta ett tag efter bokad tid vilket jag...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
7 969
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp