Pippi på tivoli (Ulvlek)

Jo! Tror också LL är ond faktiskt. 🤣 jag hade inte behövt klura så mycket på min skydd då. Jag spenderade mycket tankar och spel på att få lyan att käka rätt person och då se till att dom valde mirtai så jag kunna skydda henne.... And it was all for nothing :arghh:

Nej det var ju bra skyddat . Villa villerkulla hade några nojiga inlägg om att vad händer om du hade skyddat en ulv 😬
 
Jag har haft en jätterolig lek :bump: Lyckades få ut cirkus i dl1 minsann:D och även fio. Inte illa pinkat av en ond utanför lyan som inte visste en enda ulv
Siade LenaH första natten och habina andra natten

Roligast hade jag när jag skulle skriva mitt testamente :rofl::rofl::rofl:
Alla är möjliga ulvar :devil:
Alltså jag fick en känsla att du hintafe nånstans där i början.
Sen kom fio-diskussionen där jag trodde du bar ängellärling och fio vår vän, fast då hade jag redan slagit in på att jag var tvungen att rösta på fio...
 
Jo! Tror också LL är ond faktiskt. 🤣 jag hade inte behövt klura så mycket på min skydd då. Jag spenderade mycket tankar och spel på att få lyan att käka rätt person och då se till att dom valde mirtai så jag kunna skydda henne.... And it was all for nothing :arghh:
Haha, det var faktiskt lite kul för man kunde verkligen se hur du tänkte och försökte skydda rätt person och samtidigt satt ulvarna och funderade på vem som var ängellärling/vem som kunde vara syddad (för de vill ju inte käka den personen). Samtidigt som vi (och goda lyan) visste att oavsett hur valen faller så blir det inget käk 🤣

Var så nära på att säga något för man verkligen såg hur frustrationen växte. Men jag FICK ju inte säga något... sen var det faktiskt lite kul att se tankarna/diskussionerna också (och ja, det lär jag få äta upp nästa gång jag är ulv/ängel :D) :angel:
 
Alltså den här veckan:
Spelar ulvlek för första gången på år.
Blir ulvjävel
Ramlar ner från höloftet och blir typ invalido
1000 möten pga sista veckan på jobbet.
Stallkatten drar 1 klo och det blir inflammerat
Mamma fyller år
Träna och döma dressyr
Ja som sagt inte bästa veckan för mig tydligen 😂😂
Men det gick ganska bra ändå.
 
Alltså den här veckan:
Spelar ulvlek för första gången på år.
Blir ulvjävel
Ramlar ner från höloftet och blir typ invalido
1000 möten pga sista veckan på jobbet.
Stallkatten drar 1 klo och det blir inflammerat
Mamma fyller år
Träna och döma dressyr
Ja som sagt inte bästa veckan för mig tydligen 😂😂
Men det gick ganska bra ändå.
Ja, du lurade ju flera av långt upp på läktaren så bra spelat!
 
@QueenLilith varför skyddade du mig? Jag är ju tacksam, men vete tusan om jag gjort mig förtjänt av det :p
För jag va helt övertygad om ulvarna skulle käka dig, tänkte jag sprider misstankar om dom andra får så kändes det som dom måste försöka käka dig för att vinna, om dom skall få dom andra goda att rösta på varandra. Jag hade en väldigt väl genomtänkt plan där 😅
 
Alltså den här veckan:
Spelar ulvlek för första gången på år.
Blir ulvjävel
Ramlar ner från höloftet och blir typ invalido
1000 möten pga sista veckan på jobbet.
Stallkatten drar 1 klo och det blir inflammerat
Mamma fyller år
Träna och döma dressyr
Ja som sagt inte bästa veckan för mig tydligen 😂😂
Men det gick ganska bra ändå.

Inte värre än att bli med valp som är djävulen själv och ska bita på allt och alla och måste passas varenda sekund så han inte ställer till med djävulskap som att ge sig på våra 2 katter och våra armar och ben och snabb som en vessla. Jag hade 2 minuter på mig att teoria .. jag hade passat bättre som ulv ... då hade jag bara frågat valpterroristen 😁
 
Om behalf of goda lyan:
Hur i helsike kunde ni alla glömma bort att hemlig testamentat Habina som god?! Flera av er hade ju konstaterat det efter hemligs död och sen bara anser ni alla att hon är ond? Jag var övertygad om att ni var onda hela högen pga det. 😂
 
Om behalf of goda lyan:
Hur i helsike kunde ni alla glömma bort att hemlig testamentat Habina som god?! Flera av er hade ju konstaterat det efter hemligs död och sen bara anser ni alla att hon är ond? Jag var övertygad om att ni var onda hela högen pga det. 😂

Jag slet mitt hår, så det var skönt att läsa att jag inte var ensam om att bli förvirrad.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 246
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 592
Senast: Lobelia
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 875
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 793
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Airtags, selar etc
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp