Någon som kan tyda finska?

Pearlow

Trådstartare
Hej, så himla nyfiken på vad det här står, men kan inte finska. Vore jättesnällt om nån kunde översätta, testat google men de översättningarna förstår man ju ingenting om..

Här är texten:

Olen kyllä kaikenmaailman huijareihin ja koijareihin törmännyt, mutta nyt kyllä löytyi kaiken huippu. Jos ihminen tietää tekevänsä väärin, miksi pitää yrittää vääntää mustaa valkoiseksi ja vetää siinä samassa oman lapsensa nimi lokaan. Varsinkin kun hevospiirit on näin pienet..

Sv: Någon som kan tyda finska?

Hej, så himla nyfiken på vad det här står, men kan inte finska. Vore jättesnällt om nån kunde översätta, testat google men de översättningarna förstår man ju ingenting om..

Här är texten:

Olen kyllä kaikenmaailman huijareihin ja koijareihin törmännyt, mutta nyt kyllä löytyi kaiken huippu. Jos ihminen tietää tekevänsä väärin, miksi pitää yrittää vääntää mustaa valkoiseksi ja vetää siinä samassa oman lapsensa nimi lokaan. Varsinkin kun hevospiirit on näin pienet..

Jag kanske är lika dålig/bra som googleöversättning men jag får det till cirka följande:
"Jag har då tyckt mig stöta på all världens bedragare och skojare, men detta var höjden av allt. Om en människa vet med sig att den gör fel, varför då försöka vrida svart till vitt och i samma veva dra med sig sina egna barns namn i skiten. Åtminstone med tanke på att hästkretsarna är så små...".

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka