Någon som kan?

FrontLine_

Trådstartare
Jag har följt med strömmen och skaffat mig en blogg på blogg.se, men jag vet inte hur man gör för att göra den snyggare! Någon som vet ?

Sv: Någon som kan?

Ååh, jag har försökt och försökt.. jag fattar hur man får dit bilden, men det blir ju bara fel storlek hela tiden.. förbaskat!!

Sv: Någon som kan?

Säger som nagelacksberoende:
www.designadinblogg.se är till bra hjälp vare sig man kan koder eller inte!
Han visar i både skrift och bilder hur han menar och vart man ska skriva in vad osv.
Han har både nyttigheter och lite roligare saker som mest är ploj. Saknar man något hos honom kan man dessutom skriva till honom och be om hjälp och hoppas han tar upp just det i ett inlägg.

Jag kan lite om koder och så då jag slängt ihop amatörhemsidor sen jag var i 10 års åldern eller nått liknande. Men varje gång jag ska göra något nytt så går jag faktiskt in hos honom och checkar av!
Han använder ju sig av blogg.se så allt han gör är anpassat efter deras mallar! :)

Liknande trådar

IT & mobiler Nu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen? Vi kan... 2
Svar
34
· Visningar
1 038
Senast: Mirre
·
IT & mobiler Det är dags att uppdatera appen, men jag har inte skaffat pass eller nationellt id vilket betyder att om jag behöver skaffa nytt bankid... 2
Svar
25
· Visningar
1 222
Senast: MiniLi
·
IT & mobiler Jag är inne i en period där ändra layout på telefonen är jätteroligt så nu håller jag på med ett helt gäng för jag kan inte bestämma mig...
Svar
13
· Visningar
633
Senast: Lyan
·
IT & mobiler Är det någon här som vet hur jag får stängt av att strava skickar mejl så fort någon reagerat på mina träningar. Har försökt stänga av...
Svar
0
· Visningar
204
Senast: MCP
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Senast tagna bilden XVI
  • Uppdateringstråd 31