Någon som känner igen?

Sv: Någon som känner igen?

Den ser oanvänd ut, men det är ingen kvalitet. Lädret ser torrt och billigt ut. En variant på Börjes "El Skrutto" Den bör inte kosta mer än 2000:-

/LL

Vet inte om det bara är bilden, men lädret ser ut som papper nästan:eek: Ser ut som någon utav de märkeslösa sadlar som folk försöker kränga på blocket/tradera för överpris jämnt och ständigt... Jag skulle låta bli!

Kastar mig in i denna tråd :p

Kan bara hålla med dig om allt du säger, man ser ju dessa sadlar varje dag på ex Tradera och konstigt nog så får dom sadlarna sålda och till jäv...t bra priser oxå :o

Konstigt...

När vi hade en Continental på annons så valde många att hellre köpa lågbudgetsadlar, många som ringde sa att dom tyckte dom var mycket finare med alla dess mönster dom flesta billiga sadlar har... Medans mönstret oftast döljer hur lädret eg ser ut... Alltså på dom billigare sadlarna, jag menar inte dom BRA märkenas showsadlar :p

Antar att du är intresserad av att köpa sadeln...

Med tanke på hur bommen ser ut så har jag svårt att tro att den passar så många hästar, vet inte om du har sett den bilden så jag lägger in den ( såg sadeln på Tradera ).

85508746_2.jpg

Nej, jag är inte intresserad av att köpa den här sadeln. Känner egentligen inte att jag behöver förklara mig, men tyckte att färgen var trevlig & ville bara se om någon av er westernsadelkunniga kanske visste vad det var för en sadel, OM den nu var något att ha.

Ja, det håller jag med dig om, färgen är fin !

Hoppas du fick lite mer kött på benen, det är ju en hel djungel det här med sadlar :p

Kastar mig in i denna tråd :p

Kan bara hålla med dig om allt du säger, man ser ju dessa sadlar varje dag på ex Tradera och konstigt nog så får dom sadlarna sålda och till jäv...t bra priser oxå :o

Konstigt...

När vi hade en Continental på annons så valde många att hellre köpa lågbudgetsadlar, många som ringde sa att dom tyckte dom var mycket finare med alla dess mönster dom flesta billiga sadlar har... Medans mönstret oftast döljer hur lädret eg ser ut... Alltså på dom billigare sadlarna, jag menar inte dom BRA märkenas showsadlar :p

:angel: Jag tycker det är fult med för mycket mönster. Det är ju stor skillnad på show sadlar och de billdiga "blommönster sadlarna." För det första kan man ju se att mönstret inte är "karvat" utan tryckt i lädret.
Show sadlarna är exkslusiva och mycket bling bling. Man får passa sig om man köper en sån så inte en flock skator flyger iväg med den :rofl:

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
602
Senast: Ramona
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
881
Senast: Lisen82
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 866
Senast: Nepenthe
·
Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
751
Senast: Hajfisk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Besiktning nödvändig?
  • Bergsyra