någon som oxå....??

tinissen

Trådstartare
jag fick antagningsbesked idag att jag kom in på skolan o ska börja plugga på måndag men jag är grav i v9. BF till slutet på mars. någon mer än jag som pluggat på komvux o fått barn samtidigt?? vet inte riktigt hur jag ska göra?? hur gjorde du??

Sv: någon som oxå....??

jag är gravid och läser mina komvux kurser på distans istället, mycket praktiskt :)

vad är det du ska läsa på komvux?

precis läst klart min usk utbildning på distans och läser nu mina sista gymnasiekurser på komvux för att kunna läsa till sjuksköterska.

jag älskar att läsa på distans, men de kräver ju lite självdiciplin såklart.

Allt på min usk utbildning kunde fås på distans förutom vissa praktiska övningar och praktiken såklart.

Jag läste på komvux en termin när jag väntade mitt tredje barn. Det var inplanerat att jag skulle vara gravid när jag pluggade...Jobbade som undersköterska annars och tyckte att det var lugnare att plugga under graviditeten.

Det enda som var jobbigt var att jag mådde så satans illa med trean. Det gjorde jag inte med de två första. Men med nummer tre så var jag jättedålig, men jag pratade med alla lärarna om mitt "tillstånd" så de visste varför jag sprang ut ur klassrummet rätt vad det var! (kräksmiley)

Och GRATTIS till graviditeten:bow::bump::banana:

Liknande trådar

R
Gravid - 1år I dag var min man och jag och gjorde ett tidigt ultraljud, då vi ville se om allt såg bra ut med "vårt lilla Pyre" (jag är i v. 7). Vi... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 569
Senast: julgrisen
·
Gravid - 1år Familjen klarade vintern med en enda förkylning. Nu är 9 åringen inne på andra omgången kräksjuka... Först var han sjuk för 10 dagar...
Svar
4
· Visningar
962
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Det är sportlov och dottern är på fritids. Hon har en hårsnodd med en stor dekoration på som hon ska släpa med sig överallt. Hon hade...
Svar
7
· Visningar
895
Senast: Krålus
·
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 709
Senast: Bullen22
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka