Bukefalos 28 år!

Någon som ska dit den 14 feb?

S

seefee

Någon som ska till den här middagen den 14/2? Är det långklänning som gäller?
 
Nä tack och lov har jag giltigt skäl att utebli i år! :D
det SKA vara långklänning men alla varianter förekommer. Ett litet tips- åk inte dit hungrig!!! Prisutdelningen drar alltid ut på tiden, sen är servicen ganska dålig och maten ofta kall när man får den, om man inte sitter vid nått av VIP borden såklart! Ett år gick vi på prisutdelningen, sen åkte vi till Mc Donalds och åt och så åkte vi tillbaks lagom tills festen drog igång på allvar. :angel: Gissa om dom stirrade på mcdonalds när vi kom ett gäng med smoking och långklänning..............
 
Jag tror det är ok att ha snygga byxor (typ byxdress) eller kjol. Det viktigaste är väl att man inte kommer i stallkläder typ :angel:
Själv kan jag känna mig ganska bortkommen i för festliga kläder, jag brukar klä mig så att jag känner mig komfortabel själv, då får jag alltid flest komplimanger om att jag har fina kläder eller ser bra ut. Har nog att göra med att jag slappnar av och inte är rädd att ramla omkull på de höga klackarna eller nåt :D
 
haha okok.. men när brukar det ta slut? Kanske svårt att säga men typ när?
 
Ja, det är en krog/nightclub i täby centrum. Ett garanterat bra ställe om man vill möta "galoppfolk". Ligger på gångavstånd från hotellet.kallas allmänt för "missbruket" då man bör vara ganska på lyset för att passa in :D.
Eller det roligaste är att gå dit nykter o kolla på alla som gör bort sig!! :devil:
 

Liknande trådar

Relationer Min sambo blir 30 den 14 september, en torsdag. Har köpt en present men tänkte även bjuda ut han på middag samt har bokat privat spa i 2...
Svar
2
· Visningar
816
Senast: Acto
·
Tävling Var går gränsen? Vi började tempa hästarna för ca 1,5 vecka sen när vi hörde talas om utbrott av EHV-1. Vi har 6 hästar som går...
Svar
1
· Visningar
1 235
Senast: Marty
·
Juridik & Ekonomi Läste i Sydsvenskan om att en 14-åring dömts att betala ett skadestånd på 1,3 miljoner. Hur funkar det rent praktiskt? Hur betalas...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 095
Senast: Mia_R
·
Relationer Jag undrar hur det ser ut hos andra familjer under middagen. Jag har två typer av middagar jag undrar över. 1. middag med mina...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 505
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp