Någon som spelat detta? *hjälp*

• Fritid
  • Trådstartare Trådstartare Mirre
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 36
  • Visningar Visningar 4 138
Sv: Någon som spelat detta? *hjälp*

Någon som vet vad man ska göra med den rosa-lila-vita grejen? Har kört fast själv nu :p

vad ska man göra med den grejen man får efter man fixat skorna då? :p

Jag hade jätteproblem med den, men kollade på pappret och insåg att den skulle läggas på/i något som är vågigt.

Du har vart där förut för ledtrådar.

Har fått skorna rätt och fick nån sten eller vad det nu är.

Vågigt? *hittar inte*
Stoppade den i ugnen men sedan då?
Är ju något mer på pappret också

Senast ändrad:

Aha nuu fattar jag.
Hade ju fel temperatur.

Nu klarade jag det:D

Senast ändrad:

Klicka alltid där det är rött några gånger så bruka det fixa sig efter ett tag. Hade problem med det med, men med tålamod så går det..

Ja, det har inte jag listat ut ännu faktiskt, spelet var svårare än jag trodde :crazy:
Men de två där nere kan man göra så en av dem hoppa in genom fönstret efter man satt in borren i väggen.

Det står inte på pappret. Någonstans finns det en bild av hur skorna ska vara, man kan ju rotera dem. Leta igenom stallet så kommer du snart finna det!

hittar inte pappret har letat igenom hela stallet och kan fortfarande inte se något :(

Liknande trådar

Mat Jag har ramlat av hästen och kommer under en längre tid enbart ha en arm att göra saker med. Vill hjälpa till så mycket jag kan hemma... 2
Svar
22
· Visningar
1 146
Senast: dobbis
·
Juridik & Ekonomi Efter rekommendationer från några nära bekanta som hyllar Vinted bestämde jag mig, då jag litar på dessa bekanta, för att prova. Det var... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
7 045
Senast: MiaMia
·
Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
787
Senast: Unafraid
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 270
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka