Någon som varit med i ett Monte lopp med sin travare?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare StrongFarming
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 1 228
Sv: Någon som varit med i ett Monte lopp med sin travare?

yes!

Det är riktigt skoj men jobbigt! och väldigt grusigt! flughuva är att rekommendera och glasögon förstås, hästarna går väldigt nära varandra när inte vagnen är bakom...och öronpropparna lutar man sig bara fram och drar ut....är häftigt!!

Jag har ridit en del montelopp, både på min egen häst och några andra. Men det var längesen nu. Tyckte det var jätteskoj men jag har tyvärr ingen häst att rida/ta licensen på nu.

Japp, har licens på valla och sitter i solvallamontéklubb´s styrelse=)

Jajamän, men bara ett än så länge... Har två kval att rida och sedan smäller det igen den 25.e november! :)

Vart ska du starta den 25´e då? ;)

Åby blir det! Om vi inte lyckas slarva bort en massa poäng innan det då...Så vi kommer med! :)

Var du på wången i somras?

Menar du om jag var på Wången i somras?

Tror du menar Linda Höijer? ;) Är inte jag, heter Vanja Knutas men sitter båda två i styrelsen :D

Liknande trådar

Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
523
Senast: Unafraid
·
Trav Är en som är ganska ny inom trav och monté världen och funderar på att köpa min första monté sadel. Men vet inte riktigt vilken? Väger...
Svar
1
· Visningar
332
Senast: MayGrace
·
Hästmänniskan Min dotter har en foderhäst. En varmblodstravare,7 årigt sto. Hon har inte haft föl,är inte inkörd. Hon kan alla gångarter men inget... 2 3
Svar
42
· Visningar
2 993
Senast: nullo-modo
·
Avel Undrar om det är någon som äger eller haft erfarenhet av en lugnare ridtravare? Nu är detta personliga erfarenheter men jag har ridit... 2
Svar
26
· Visningar
1 573
Senast: Syrax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka