Någon som vet om Free max bomlös funkar till grov isis?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare dunebo
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 1 150
D

dunebo

Någon som vet om Free max bomlös funkar till grov isis? Hade vatt bra och veta vad ni har för åsikter om sadlen innan man beställer!

Sv: Någon som vet om Free max bomlös funkar till grov isis?

jag har ridit i Freemax på en Shire, en dräktig travare av lite grövre modell, en travare som just nu är rätt tunn och en travare som var rätt platt över ryggen och lite för tjock i min mening, samma sadel på alla fyra och det funkade bra :)

Vad jag förstår kan man byta koppjärn i sadeln. Och om jag inte minns fel så köpte min kompis sadeln från en tjej som hade haft den till en grövre Isis.

överlag tycker jag att det är en mycket trevlig sadel, ligger helt still på Shiren där ALLA sadlar glider i sidleds, och man sitter väldigt trevligt i den!

Liknande trådar

Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
911
Senast: MissFideli
·
R
Utrustning Jag har börjat titta på barbackapaddar och bomlösa sadlar, men det är inget jag har någon erfarenhet av själv. På "min tid" var en... 2
Svar
29
· Visningar
2 228
Senast: iNHALE
·
Mat Min första reaktion här var att säga att du har fel, det smakar inte alls neutralt! Men vem är jag att avgöra hur du uppfattar saker... 2 3
Svar
46
· Visningar
1 465
Senast: co-SMAD4
·
Utrustning Ni sadelnördar, snälla hjälp och utbilda mig! Jag behöver uppenbarligen en ny sadel till min 4-åring. Dessvärre är hon bred och utan... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
6 356
Senast: Oknytt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka