Någon som vet?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare majabergman
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 760
M

majabergman

Är det någon som vet vad det är för vintertäcke som granngården rear ut för halva priset, kosta 799 kr i vanligt fall.
Min mamma har nämnligen köpt ett sånt men hon har ingen aning om märke eller nåt sånt, ni vet mammor :D Så självklart kan inte jag vänta till imorn utan vill veta nu :banana:

Sv: Någon som vet?

Nej men mamma hade köpt täcket och det var hos henne över natten, jag som är hos pappa och bara pratat med henne i telefonen visste då inte vad det var :P

Sv: Någon som vet?

Haha nej inget märka alls faktiskt :D men det satt jättebra på pojken min :)

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 704
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är nu 3½ år sedan jag fick besked om att jag är överkänslig mot komjölk, de 4 vanliga sädesslagen (vete, havre, korn, råg) samt...
Svar
0
· Visningar
547
Senast: cassiopeja
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 567
Senast: Lavinia
·
Kultur Jag efterlyser titeln på en bok som jag läste för kanske 10 år sen typ. Det är en svensk författare. Handlade om en tjej som bodde...
Svar
4
· Visningar
908

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka