Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Läser manualen?
Det beror på vilken typ av kamera du har, ilka inställningar på datorn, vad du har för internet. Har du router så kan det krångla litegrann, eftersom det brukar sitta en brandvägg där.
Nuförtiden är det sällan man får med någon ordentlig manual på papper, utan den brukar följa med som en pdf- eller html-fil. Öppna CD-skivan i utforskaren och titta om det inte ligger någon manual där.
Annars kan du väl fråga din kompis? Han/hon borde väl veta?
Jag hade ju också problem med att installera den.. Jag laddade ner något program till den från internet, kommer inte ihåg varifrån..
FÖr visst har väl du 98 som jag har? hm.
äsch, gå in på deras hemsida o ladda ner program, det funkade för mig..
IT & mobiler
Jag var i Tyskland för två veckor sedan. När jag skulle betala parkeringen för bilen försvann min privata mobiltelefon någonstans mellan...
IT & mobiler
Plötsligt kan vi inte gå in på vissa hemsidor på vårat wifi. Tex inte min högskolas hemsida, eller här på bukefalos. Aftonbladet funkar...
Hästnyheter Han var en julklapp från Nils-Erik Hansson, när Elin Dahlström från Målilla var tonåring. Nyligen skiljdes deras liv åt, när Smiggo fick...