något att ha höet i ?

urkella

Trådstartare
typ höhäck eller liknande var kan man få tag på dessa eller hur gör man en ? har en häst som trampar runt höet i hela boxen vilket inte är kul, vil inte ha det i hönät då det endå inte finns nägin stans att hänga det, och måste sitta på rak vägg dvs inte hörna, finns det något ? hoppas jag lagt tråden rätt ^^

Sv: något att ha höet i ?

"Alla" leverantörer av boxar har den sortens höhäckar som tillbehör. Eftersom de skruvas på väggen så kan du ha dem i vilken box som helst. (som exempel http://www.jaba.se/ och klicka på tillbehör)

Liknande trådar

Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med... 2
Svar
34
· Visningar
3 851
Senast: Freazer
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Ok varning för långt och veligt inlägg här nu, men behöver få skriva av mig känner jag. Kanske att när jag ser saker och ting på pränt...
Svar
14
· Visningar
1 393
Senast: Görel
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 533
Senast: Takire
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att... 2
Svar
38
· Visningar
5 915
Senast: Liran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka