G
glee
Idag började min dator bete sig konstigt och startade om sig själv så fort man slagit på den. Gjorde en virussökning och hittade massa trojan-vaddetnuheter
så jag tog bort dem. Sen gjorde jag en windowsreparation och där kom det upp ett meddelande om att en fil fattades. Har ingen aning om vad det var för något så jag kunde såklart inte hitta den nånstans. Så jag tryckte på "nästa" och slutförde reparationen. Datorn funkade finfint tills min pojkvän startade om den, då blev det samma fel igen.
Någon som har en aning om vad det kan vara för fel? Misstänker att det beror på den där filen som fattas, den varnade för att windows kunde fungera dåligt om den inte fanns.
Jag har gjort virussökningar igen och den hittar inget. Det enda som fungerar på datorn nu är att starta den i felsäkert läge.
Någon som har en aning om vad det kan vara för fel? Misstänker att det beror på den där filen som fattas, den varnade för att windows kunde fungera dåligt om den inte fanns.
Jag har gjort virussökningar igen och den hittar inget. Det enda som fungerar på datorn nu är att starta den i felsäkert läge.