Bukefalos 28 år!

Några frågor om HTU

D

Dean

Jag fick höra av en person att de jobbar stenhårt för att få utbildningen studiemedelsberettigad samt att den är flyttad till Kristinehamn (har jag för mig att det var).

Någon som vet mer om dessa rykten?
 
Va kul om fallet är så, är själv intresserad att inrikta mig på rehabilitering av hästar.
För som sagt , att betala den stora summan på en gång är ju inte det enklaste, om man är student.
 
Det känns som en omöjlighet eftersom utbildningen är på heltid och man också måste ha pengar att leva för.
Den vanliga 1+1=2 matten går inte riktigt ihop för mig i den frågan.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag har en lite konstig fråga. Jag har letat häst ett tag och det har gått ganska dåligt. Men det var en häst som jag hade ögonen...
Svar
2
· Visningar
1 085
Senast: Freazer
·
  • Låst
Skola & Jobb Jag är inte välkommen tillbaka till jobbet jag haft i två säsonger nu. Jobbet börjar nästa vecka och jag är inte kontaktad. Jag skriver...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
8 882
Senast: Gunnar
·
Hästmänniskan Hej, ridlärare (27 år) här. Hoppas att detta är okej att fråga här, annars får ni säga till, vet inte vilket annat forum man kan vända...
Svar
2
· Visningar
739
Senast: Roheryn
·
Hästmänniskan Jag har vid ett tillfälle blivit nekad att komma till en löshoppning när jag hade en häst på inridning, det var sista gången innan 3-års...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 968
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp