Nakenfisar!

Hannapirat

Trådstartare
Av en slump träffade vi Miikos bästis i skogen och dom fick leka nakenfisar för första gången i år!

BILDBOMB!!!!!

Först måste man rusa så fort det bara går!
snpromenadMars2010011.jpg

Sen blev det nakenfis bus i snön!
snpromenadMars2010032.jpg

snpromenadMars2010052.jpg

snpromenadMars2010073.jpg

Vila lite genom att leka följa john;
snpromenadMars2010043.jpg

Sv: Nakenfisar!

Åh vad härligt det ser ut! Finns det nåt bättre än att se lyckliga vinthundar busa med varandra?

Och Rosa är bara så :love: Så jäkla läckert med helvita whippar! Nyfiken i en strut undrar såklart vilken kennel hon kommer ifrån? :)

Åh vad härligt det ser ut! Finns det nåt bättre än att se lyckliga vinthundar busa med varandra?

Och Rosa är bara så :love: Så jäkla läckert med helvita whippar! Nyfiken i en strut undrar såklart vilken kennel hon kommer ifrån? :)

Det kan jag så klart kolla upp! Men hon är faktiskt brindel på öronen:love:

Hel läckra bilder, whippetar :love::love::love:

Hoppa, hoppas oxå snart få vara en whippet ägare.....hade jag fått bestämma hade jag ju varit det för lääännngggeeee sedan :laugh:

Åh vilka sötnosar. Verkligen fina whippetar!:laugh: Jag är förtjust i din men det visste du;)

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
1 167
Senast: inverterad
·
Hundträning Hej! Vi har för en vecka sedan fått hem en gråhundsvalp, världens sötaste och piggaste lilla krabat! Jag har inte haft valp på 12 år och...
Svar
2
· Visningar
462
Senast: tanten
·
R
Hundträning Min mamma ska kanske skaffa en hund valp ❤️ Och isåfall kommer min hund vara ungefär 1,5-2 år när den kommer. Han är en väldigt glad...
Svar
14
· Visningar
1 339
Senast: Raderad medlem 149524
·
Hundhälsa Flertal hanhundar är just nu helt tokiga i min tik. Det ska luktas och slickas om dom får möjlighet, det bryts av oss ägare och så tog...
Svar
4
· Visningar
561
Senast: Wenniz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka