Namn förslag.

YaHilweh

Trådstartare
Vi har precis skaffat oss hund.
Mamma är Labbe korsning och pappa okänd, men vi tror att pappa är golden eller labbe.

Vi har en svart tik, men vi kommer inte på något bra namn till henne.
Någon som har ett förslag?
Det ska vara kort och klatschigt (stava?)
Hon är nu en vecka gamal så vi får hem henne strax innan midsommar.

Sv: Namn förslag.

skriv namnförslag i sökrutan för det här forumet så hoppar det upp massa trådar med namn. Jag orkar nämligen inte skriva 250 namn igen.:D

Sv: Namn förslag.

De är nog lättast att döpa valpen när den kommit hem, så man ser va valpen "passar" i för namn!=)

Ska själv få valp om 4 veckor, och har ett namn ja troligen kommer kalla den, men de får vi se då, nästa vecka, när jag ska hälsa på den va den passar i :D

Liknande trådar

Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 589
Senast: Raderad medlem 147980
·
R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
1 823
Senast: ildiko
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 531
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 109
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka